Wrześniowy numer „Elle” (wyd. Burda Media Polska) pojawił się już w sprzedaży. Wydanie podstawowe kosztuje 9,99 zł, ale są też trzy mutacje z dodatkami: kremem, żelem lub serum Dermika Blooming Skin (13,99 zł), książką do wyboru (11,99 zł) oraz z pomadką AA Wigns (9,99 zł).
Może Ci się podobać również
„LEGO Legends of Chima” to najnowsza publikacja dla wielbicieli legend Chima, najbardziej popularnej wśród dzieci serii LEGO. Wydawany przez Media Service Zawada […]
Do młodych czytelniczek w wieku 7-12 lat adresowany jest pakiet „Lissy” (wyd. Blue Ocean Entertainment Polska), w skład którego wchodzą dwa magazyny […]
„Zabawy edukacyjne SuperThings 7” (wyd. Ediba Polska) to kolejna książka dla fanów SuperThings, która wspiera edukację wczesnoszkolną. W sprzedaży w cenie 24,99 […]
W poniedziałek, 3 czerwca, z wydaniem „Newsweeka” ukazała się książka autorstwa Tomasza Lisa „Umrzeć za Gdańsk”.