Według szacunkowych danych wydawcy sprzedaż magazynu o grach „Play” po przejściu na cykl dwumiesięczny wzrosła o prawie 35 proc. Zgodnie ze wstępnymi prognozami także wydania specjalne „Play” notują sprzedaż wyższą od zakładanej.
Ringier Axel Springer Polska dysponuje wstępnymi wynikami sprzedaży pierwszego wydania magazynu „Play”, po tym jak tytuł został przekształcony w dwumiesięcznik. Wynika z nich, że numer – pomimo wyższej ceny okładkowej – sprzedał się w liczbie prawie 15 tys. egzemplarzy, co oznacza wzrost o niemal 35 proc. w stosunku do ostatniego wydania miesięcznego. Pierwsze wydanie „Play” w cyklu dwumiesięcznym to numer sierpniowo-wrześniowy (nr 8/11).
Wstępne dane sprzedażowe specjalnych wydań „Play” także przekraczają zakładane prognozy. Najbliższy numer, który ukaże się na rynku w czwartek 20 października, zrealizowany został z partnerem – firmą Wargaming.net. Poświęcony będzie w całości grze World of Tanks, a do wydania dołączona zostanie płyta DVD i prezent dla czytelników w postaci wirtualnej waluty, umożliwiającej zakupy przedmiotów do wykorzystania w grze. Wydanie dostępne będzie w cenie 11,90 zł.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska