Wydawnictwo Publikator Sp. z o.o. działa na polskim rynku prasowym od 17 lat. Jest jednym z wiodących wydawców prasy specjalistycznej w kraju. Koncentruje się na działalności wydawniczej w sektorze budowlanym i wnętrzarskim.
Publikator wydaje 12 ogólnopolskich czasopism, redaguje 6 tematycznych portali internetowych, organizuje wiele prestiżowych konkursów branżowych, liczne rankingi redakcyjne oraz akcje i spotkania z czytelnikami.
Jednym z wiodących tytułów na rynku wnętrzarskim, wydawanych przez Publikator Sp. z o.o., jest magazyn „Salon i Sypialnia”, który od stycznia br. ukazuje się jako miesięcznik (wcześniej tytuł był dwumiesięcznikiem). Wydawca zdecydował się na zwiększenie częstotliwości ukazywania się tytułu ze względu na jego dużą popularność, a także fakt, że w dwumiesięczniku nie udawało się zmieścić wszystkich treści i prezentacji, na których zależało wydawnictwu. „Salon i Sypialnia” jako miesięcznik ukazuje się w objętości 144 stron. Nie zmieniła się cena pisma, która wynosi 9,90 zł. „Salon i Sypialnia” prezentuje oryginalne i stylistycznie różnorodne wnętrza mieszkań i domów zaprojektowane przez uznane polskie pracownie architektoniczne, nowatorskie rozwiązania, aktualne trendy w sztuce użytkowej, ciekawe wzornictwo i godne polecenia produkty.
Kolejnym z tytułów o tematyce wnętrzarskiej jest „Świat Łazienek i Kuchni” – jedyny magazyn na polskim rynku prasowym, który poświęcony jest urządzaniu, wyposażaniu, dekorowaniu kuchni i łazienek.
– Łączy on w sobie zalety pisma poradnikowego i luksusowego magazynu wnętrzarskiego. Na jego łamach prezentowane są najlepsze projekty wnętrz, rzeczy praktyczne i po prostu ładne, opisuje światowe trendy i tendencje w sztuce urządzania i dekoracji – mówi Małgorzata Arciszewska, marketing menager Wydawnictwa Publikator. – 22 kwietnia br. na łamach dwumiesięcznika „Świat Łazienek i Kuchni” zostanie zainaugurowana Ogólnopolska Akcja Edukacyjna „Mój ŚWIAT jest EKO”, która stanie się stałym elementem wszystkich wydań magazynu w 2009 roku oraz w latach następnych. W ramach projektu magazyn chce mobilizować czytelników do świadomych, proekologicznych zachowań.
„Dom dla Początkujących” to kolejna propozycja Wydawnictwa Publikator Sp z o.o., tym razem poświęcona zagadnieniom związanym z budową, wykańczaniem i modernizacją domu. Informacje i porady podawane są w sposób pozwalający podejmować świadome decyzje dotyczące wykorzystania technologii oraz zakupu materiałów. W miesięczniku inwestorzy indywidualni odnajdują teksty omawiające typowe problemy budowlane, ekonomiczne, prawne dotyczące poszczególnych etapów budowy. Dzięki przyjaznej i przystępnej treści, wypowiedziom ekspertów, przeglądom oferty rynkowej oraz kosztorysom produktowym miesięcznik pomaga dokonywać istotnych wyborów dotyczących budowy domu.
– Cały czas śledzimy oczekiwania i potrzeby czytelników, aby w razie potrzeby rozszerzyć swoją ofertę wydawniczą, a wprowadzając nowe, interesujące tytuły staramy się zwiększyć zainteresowanie stałych, jak i potencjalnych odbiorców – stwierdza Małgorzata Arciszewska.
Prenumerata czasopism dla firm i instytucji do zamówienia w Kolporterze SA
Oprac. Top