7 listopada br. na rynek wchodzi kolejny nowy magazyn Media Service Zawada – dwumiesięcznik „SpongeBob”. „SpongeBob Kanciastoporty magazyn” to popularna na całym świecie kreskówka z sukcesem emitowana na jednym z najpopularniejszych wśród dzieci w Polsce kanałów dziecięcych – Nickelodeon.
Na kanwie zwariowanych przygód SpongeBoba, pełnej optymizmu gąbki, Patryka Rozgwiazdy i mieszkańców Bikini Dolnego powstał nowy magazyn skierowany do dzieci z poczuciem humoru, dziewczynek i chłopców w wieku 6-9 lat, lubiących żarty i zabawne perypetie kreskówkowych postaci. W środku magazynu młodzi czytelnicy odnajdą plakaty, łamigłówki, ciekawostki oraz konkursy z wartościowymi nagrodami
Do każdego numeru dołączony będzie gadżet z podwodnego świata. Z pierwszym numerem czytelnicy otrzymają Wyrzutnię Meduz.
Dodatkową atrakcję magazynu stanowią zaszyte w aplikacji „Actable” na stronach czasopisma unikatowe filmiki z bohaterami kreskówki.
W piątek 7 listopada na mieszkańców Warszawy czeka niespodzianka. Fani najpopularniejszej na świecie gąbki będą mogli osobiście uścisnąć dłoń spacerującemu po ulicach Centrum miasta SpongeBobowi i odebrać pierwsze egzemplarze nowego magazynu oraz słodkości ufundowane prze Nickelodeon. SpongeBob odwiedzi również losowo wybraną warszawską szkołę podstawową, gdzie odbędzie się spotkanie z małymi fanami.