„Polityka” w pierwszym półroczu 2015 r. odnotowała najwyższą sprzedaż wśród wszystkich tygodników opinii.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż „Polityki” w okresie styczeń-czerwiec 2015 r. wyniosła 119 tys. egz. Na drugim miejscu znalazł się „Newsweek” ze średnią sprzedażą 111 tys. egz. Trzecie miejsce przypadło w udziale tygodnikowi „wSieci”, który sprzedawał średnio 75 tys. egz. Poza podium znalazły się tygodniki „Do Rzeczy” i „Wprost” ze średnią sprzedażą na poziomie odpowiednio 53 tys. egz. i 44 tys. egz.
W samym tylko czerwcu „Polityka” sprzedawała średnio 120 tys. egz. Wynik ten był średnio o 11 tys. egz. lepszy aniżeli sprzedaż „Newsweeka” (109 tys. egz.). i o 13 tys. egz. lepszy aniżeli sprzedaż „wSieci” (38 tys. egz.). Dystans pomiędzy „Polityką” a pozostałymi tygodnikami opinii jest jeszcze większy. Sprzedaż „Do Rzeczy” ( 54 tys. egz.) jest niższa od sprzedaży „Polityki” o 66 tys. egz. „Polityka” sprzedaje się też trzy razy lepiej aniżeli „Wprost” (37 tys. egz.) – tu różnica w sprzedaży wynosi średnio 83 tys. egz.