Wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały w pierwszym półroczu 2010 spadek sprzedaży – podał portal Press.pl.
Najlepszym wynikiem sprzedaży mogą pochwalić się „Dobre Rady” (Burda Media Polska) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 498 672 egz. To jednak spadek o 2 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2009 roku.
Dalej znalazły się: „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) – 464 612 egz. (spadek o 11 proc.), „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 404 095 egz. (spadek o 6 proc.) i „Poradnik Domowy” (Agora) – 377 540 egz. (spadek o 8,5 proc.).
W grupie dwutygodników poradnikowych na pierwszym miejscu była „Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 486 031 egz. (tytuł zmienił częstotliwość ukazywania się z tygodnika na dwutygodnik w lutym ub.r.). Z kolei „Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała wynik 479 455 egz. (jest dwutygodnikiem od czerwca ub.r.).
Źródło: Press.pl