Wydawnictwo Hearst- Marquard Publishing poinformowało o polskim wydaniu pilotażowego numeru znanego magazynu o modzie „Harper’s Bazaar”. Numer pilotażowy nie jest dostępny w otwartej sprzedaży, wydanie zostało wysłane do grupy 30 tysięcy potencjalnych przyszłych czytelniczek Harper’s Bazaar.
Miesięcznik „Harper’s Bazaar Polska” będzie ukazywać się regularnie na rynku od numeru marcowego, który pojawi się w sprzedaży w lutym 2013 roku.
Harper’s Bazaar to amerykański magazyn wydawany bez przerwy od 145 lat. Debiutowały i pracowały w nim najsłynniejsze postaci XX wieku znane z historii literatury, sztuki, fotografii i oczywiście mody. Wystarczy wymienić Trumana Capote’a, Andy’ego Warhola czy Richarda Avedona.
Polska edycja jest już 27. na świecie obok min. brytyjskiej, australijskiej, chińskiej, rosyjskiej czy hiszpańskiej. Ambicją „Harper’s Bazaar Polska” jest dać czytelniczkom najbardziej stylowy i luksusowy magazyn, który będzie uzależniał od pierwszego wejrzenia.
(Na podstawie informacji Hearst-Marquard Publishing)