Odmieniona „Olivia”

Olivia_lipiec_2015

Lipcowe wydanie miesięcznika „Olivia” ma zmienioną strukturę, nowy layout i zupełnie nowe działy. Magazyn kierowany jest do nowoczesnej kobiety świadomej siebie i swojej wartości niezależnie od wieku, która potrzebuje zarówno porad, jak i inspiracji.

W nowej „Olivii” znalazło się więcej materiałów inspiracyjnych. Pojawia się dodatkowy format z gwiazdami (do tej pory był tylko jeden wywiad), a także więcej reportaży i tematy związane z psychologią, oparte w dużej mierze na historiach czytelniczek.

Część poradnicza została uzupełniona o metamorfozy modowe oraz zupełnie nowy dział, tzw. bonus. Jest to rubryka, która w bardzo elegancki i superpraktyczny sposób pomaga czytelniczce zadbać o dom. „Olivię” nadal będzie wyróżniał duży dział mody (21 stron) i urody (20 stron) oraz największa w segmencie liczba stron poświęconych psychologii (10 ).

Największą zmianą w nowej „Olivii” jest sposób komunikowania się z czytelniczką. Magazyn w przyjazny i wspierający sposób pokazuje, że kobieta pewna i świadoma siebie nie musi bać się upływu czasu, bo dojrzałość to atut.

„Olivię” czytają mieszkanki dużych miast w wieku 25-49 lat, kobiety wykształcone, z wysokimi dochodami. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza.

Cena „Olivii” pozostaje bez zmian i wynosi 2,50 zł. Format, objętość i papier magazynu również pozostają bez zmian.

(na podstawie informacji Bauer Media)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.