Miesięcznik „Twist” od numeru 9/2011 (w sprzedaży od 4 sierpnia 2011) zmienia szatę graficzną oraz wzbogaca zawartość merytoryczną.
Zwiększeniu ulegnie ilość materiałów o gwiazdach, w każdym wydaniu czytelniczka znajdzie aż 18 plakatów, pojawią się nowe rubryki takie jak Policja modowa i fotostory. Kluczowymi elementami pisma pozostają informacje ze świata gwiazd, moda i uroda. Szata graficzna pisma będzie bardziej nowoczesna, unowocześnieniu oraz powiększeniu ulega logo tytułu.
W ślad za zmianami merytorycznymi, zmianie uległa również strategia marketingowa, spójna z nowym konceptem pisma. Do każdego numeru „Twista” dodawany będzie gwiazdorski prezent (kolekcjonerskie karty, biżuteria, naklejki, tatuaże itp.). Podobna strategia, zastosowana w roku ubiegłym w pismach „Bravo” i „Bravo Sport” zaowocowała wzrostem sprzedaży tych magazynów.
Nie zmienia się objętość pisma (88 stron), ani format magazynu. Jego cena została obniżona z 5,49 zł i wynosić będzie 3,99 zł z dodatkiem.
Miesięcznik „Twist” jest do kupienia m.in. w salonikach prasowych Kolportera oraz salonach Top-Press.
Na podstawie infromacji Bauer Media
Komentarz do “Nowy „Twist” w niższej cenie”
Super ta gazeta dzis sobie kupie z naklejkami jeszcze jest 🙂 <<33