Najchętniej czytanymi tytułami prasowymi w Polsce są „Tele Tydzień” i „Życie na Gorąco”. Wśród dziennik liderem jest „Gazeta Wyborcza” podają Wirtualne Media w swym raporcie opartym na najnowszych danych Polskich Badań Czytelnictwa.
„Gazeta Wyborcza” (Agora) z czytelnictwem na poziomie 13,80 proc. w kategorii dzienników wyprzedziła tabloid „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) czytany przez 13,62 proc. respondentów. Dalej plasują się: bezpłatne „Metro” Agory (6,46 proc.) oraz „Super Express” (6,29 proc.).
Wśród dwutygodników najchętniej czytane są: „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) z wynikiem 17,27 proc., „Tina” (Wydawnictwo Bauer), mająca czytelnictwo na poziomie 15,56 proc. oraz „Pani Domu” (Edipresse), po którą sięga 15,29 proc. osób.
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce jest niezmiennie „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 12,88 proc.
Więcej: Wirtualne Media