21 stycznia 2011 r. do sprzedaży trafi pismo adresowane do młodych miłośniczek zwierząt. Wydawcą dwumiesięcznika „Pimpek” jest Egmont.
Każda dziewczynka w wieku od 6 do 9 lat znajdzie w nowym magazynie zdjęcia, opowiadania i zagadki oraz porcję wiedzy na temat konkretnego zwierzęcia (pupil numeru) oraz porady dotyczące karmienia, pielęgnacji i szkolenia zwierząt.
Magazyn przyjaźnie wprowadza przyszłe właścicielki psów, kotów i królików w świat fauny; i co równie ważne, jest w ich ulubionym, różowym kolorze. Czasopismo ma nowoczesną szatę graficzną, w której dominują zabawne zdjęcia. Zawiera rubryki poświęcone celebrytom i ich pupilom, dowcipy oraz testy. W każdym numerze znajdą się piękne plakaty oraz atrakcyjny prezent dla dziewczynek, które chcą być modne i stylowe.
Wprowadzenie magazynu wspierane jest kampanią telewizyjną w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, reklamami w magazynach Egmontu, reklamą odsłonową oraz niestandardowymi działaniami w internecie, komunikacją do sprzedawców, ekspozycją w miejscach sprzedaży.
Cena dwumiesięcznika 6,99 zł, objętość 32 strony + 4 okładki.
Pismo można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera.