Począwszy od lutowego wydania (nr 2/2012), magazyn „Focus” będzie miał większą objętość i nowe sekcje tematyczne. Pismo zyskało łatwiejszą nawigację oraz odświeżony – bardziej nowoczesny layout okładki. Pierwszy numer w nowej odsłonie już w sprzedaży.
Miesięcznik dzięki zwiększonej objętości będzie liczył 116 stron. Od lutowego wydania magazyn został wzbogacony o nowe sekcje tematyczne: Reportaż, Medycyna i Ekonomia. Rozbudowany o nową rubrykę został także dział Technologie – w cyklu „Genialna bzdura” redakcja będzie naukowo weryfikować koncepcje twórców filmów science fiction. Nowa, bardziej przejrzysta nawigacja wewnątrz magazynu ułatwi czytelnikom wyszukanie interesujących ich działów. W magazynie znajdzie się także więcej infografik. Tematem okładkowym lutowego numeru miesięcznika „Focus” jest tzw. nowa płeć i zanikające różnice między kobietami i mężczyznami.
Cena magazynu nie uległa zmianie, wynosi 7,99 zł. „Focus” można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press.
(na podstawie informacji G+J Polska)