MURATOR SA zmienił nazwę na ZPR Media SA. Jednocześnie wszystkie marki medialne, należące do holdingu ZPR, skupione zostają pod wspólną nazwą marketingową – Grupa ZPR Media.
– Proces konsolidacji wszystkich działalności medialnych naszej Grupy trwa nieprzerwanie od kilku lat – mówi Renata Krzewska, prezes zarządu ZPR Media SA. – Uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, by ukonstytuować zmiany, które już zaistniały wewnątrz naszej firmy. Zmiana nazwy MURATOR SA na ZPR SA jest naturalną konsekwencją poszerzenia zakresu działań tej spółki, która od dawna nie jest już tylko wydawcą tytułów branży budowlanej. Rozwinęliśmy się w obszarze nowych technologii, zajęliśmy się produkcją programów telewizyjnych, uruchomiliśmy studio telewizyjne, a także mamy własną agencję reklamową i studio fotograficzne. Powołanie oficjalnej nazwy marketingowej dla wszystkich marek medialnych, należących do holdingu ZPR, ułatwi rynkowi identyfikowanie naszych produktów a jednocześnie pokaże szerokie wielomediowe kompetencje Grupy.
Wraz ze zmianą nazwy MURATOR SA na ZPR Media SA zostaje wprowadzone nowe logo. Będzie ono funkcjonować zarówno jako znak graficzny spółki ZPR Media SA, jak również całej Grupy ZPR Media.
Grupa ZPR Media prowadzi działalność w następujących obszarach medialnych: prasa, Internet, radio, telewizja, eventy i targi. Należą do niej magazyny o tematyce budowlanej, wnętrzarskiej, podróżniczej, żeglarskiej i zdrowotnej, a także gazeta codzienna „Super Express”. Miesięcznik „Murator” jest jednym ze sztandarowych magazynów wydawnictwa a od 30 lat niekwestionowanym liderem na rynku prasy budowlanej. W porfolio Grupy znajdują się ponadto magazyny „Dobre Wnętrze”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, „M jak mama”, „Żagle”, „Podróże”.