Grudniowe wydanie „Vogue Polska” (wyd. Visteria) jest już w sprzedaży w cenie 19,90 zł.
„Prostota nie jest moją specjalnością” – przyznaje na planie sesji okładkowej „Vogue Polska” Shalom Harlow, gdy fotograf zastanawia się, czy czerwona szminka w zestawieniu z cekinowym golfem to nie przesada. W grudniowym numerze redakcja przygląda się, w jaki sposób świat mody odchodzi od minimalizmu, zapraszając nas do zabawy i eksperymentowania z własnym stylem.
Początkiem owej zabawy mogą być mikrotrendy, o których pisze Michalina Murawska w tekście „Klęska urodzaju”. Prawdziwym kameleonem i mistrzem kreowania wizerunku, który szczególnie inspiruje w sezonie świątecznych rautów, jest Ralph Kamiński, z którym porozmawiała Anna Konieczyńska. Z najnowszego wydania można się też dowiedzieć, jak współcześni projektanci czerpią ze stylu Starego Hollywood, a Kamila Wagner bada, co ma wspólnego Nicolas Ghesquière, dyrektor kreatywny domu mody Louis Vuitton, z wirusologiem Jonasem Salkiem.