Dwutygodnik „Show” ukazał się w odświeżonej formule i z 35-stronicowym dodatkiem „Stylowy Poradnik”. Nowy nadtytuł magazynu to: „Magazyn w dobrym stylu”.
„Stylowy Poradnik” , oddzielony od magazynu wewnętrzną okładką, to pierwsze w segmencie people kompendium treści ze wszystkich interesujących kobiety dziedzin przedstawione w nowym ujęciu.
Wszystkie informacje zostały jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej, czyli kobiet w wieku 25-49 lat. Dotyczy to zarówno mody, urody, pielęgnacji jak i nowych sekcji.
W SHOW pojawiają się nowe działy: Psychologia i Wnętrza. Większą objętość zyskuje sekcja Zdrowie. W pierwszym numerze omawiane są tematy związane z kręgosłupem i domową apteką. Dwukrotnie powiększono dział Kuchnia. Tematem przewodnim w tym wydaniu są wiosenne, proste przepisy na dania z polskich produktów.
Kolejna nowość w „Show” to format reportażowy „Niezwykli ludzie”. Przedstawiane w nim będą wyjątkowe historie ludzi związane z głośnymi wydarzeniami z kraju i ze świata. W pierwszym materiale z tego cyklu redakcja przedstawia poruszającą historię pani Barbary Siwek która, podobnie jak Angelina Jolie, zmuszona była do usunięcia piersi i jajników.
„Gwiazdy w sieci” to z kolei nowa sekcja poświęcona obecności gwiazd w mediach społecznościowych.
Nowy „Show” ukazał się 7 kwietnia br. w niezmienionej cenie 1,99 złotych, objętości 100 stron i nakładzie 340 000 egz.
(na podstawie informacji Bauer Media)