Najnowsze wydanie magazynu „ Logo”, które jest już na rynku, po raz pierwszy ma dwie okładki. Na jednej z nich pojawił się polski szpieg i pisarz Vincent Severski, a na drugiej – Marcin Dorociński, filmowy pułkownik Kukliński.
Okładki nawiązują do tematu przewodniego numeru, którym są szpiedzy. Czytelnicy znajdą w nim relację ze spotkania z Marcinem Dorocińskim po pokazie filmu Władysława Pasikowskiego pt. „Jack Strong” oraz rozmowę z Vincentem Severskim – oficerem olskiego wywiadu i autorem pierwszego polskiego thrillera szpiegowskiego. Redakcja zaprezentuje też sylwetkę Iana Fleminga, twórcy postaci Jamesa Bonda, omówi szpiegowski niezbędnik z gadżetami do podglądania i podsłuchiwania oraz opowie o płaszczach – popularnym ubiorze tajnych agentów.
– Lutowe wydanie „Logo” jest wyjątkowe nie tylko ze względu na podwójną okładkę, ale też wprowadzenie tematu przewodniego – powiedział Mikołaj Kirschke , redaktor naczelny i wydawca magazynu – Poza sporą dawką ekscytującej lektury dla fanów tematyki szpiegowskiej, proponujemy teksty o męskich pasjach, nowinki technologiczne i dużo dobrej mody.
W najnowszym „Logo” znalazły się teksty o męskiej przygodzie (m.in. o rajdzie przygodowym w Kostaryce), nowości technologiczne i test 25 par modnych słuchawek oraz ciekawe strony poświęcone modzie, a na nich przegląd koszul w kratę i dżinsów stylizowanych na znoszone oraz propozycje 10 serwisów, w których można kupić męskie ubrania.
(na podstawie informacji Agory)