Internet Internetem, ale papier też

Wbrew obiegowej opinii, że internauci nie czytają prasy papierowej, badania pokazują coś innego. Jak podaje portal Press.pl, aż 76 proc. internautów wciąż czyta prasę drukowaną – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.

Internauci najchętniej sięgają po miesięczniki – czyta je 40 proc. internautów. Najczęściej czytanymi tytułami są: „Twój Styl” (25 proc.), „Claudia” (18 proc.) i „Focus” (16 proc.). Tygodniki i dwutygodniki czyta 38 proc. badanych internautów – najwięcej „Newsweek Polska” (28 proc.), „Angorę” (27 proc.) i „Politykę” (24 proc.). Natomiast najrzadziej internauci sięgają po dzienniki, zagląda do nich jedynie 34 proc. badanych – najwięcej czyta „Gazetę Wyborczą” (56 proc.), „Metro” (26 proc.) i „Rzeczpospolitą” (24 proc.).

Źródło: press.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.