W styczniu br. gazety zarobiły z reklam 5,6 proc. mniej niż rok wcześniej – podaje portal Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Kantar Media (Expert Monitor).
W styczniu br. z polskich gazet największe wpływy zanotowała „Gazeta Wyborcza” (Agora). „GW” była też liderem pod tym względem w całym ub. r., jednak w styczniu br. zarobiła z reklam 8 proc. mniej niż rok wcześniej.
Jeszcze większe spadki przychodów reklamowych w skali roku zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), „Polska The Times” (Polskapresse) i „Metro” (Agora) – odpowiednio 13, 18 i 19 proc.
Z drugiej strony „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął wpływy reklamowe o 10 proc. wyższe, „Rzeczpospolita” (Presspublica) – o 13 proc. wyższe, a „Super Express” – o 9 proc. wyższe.
Źródło: Wirtualnemedia.pl