Wystartował magazyn „FUTU Paper”, nowość na polskim rynku wydawniczym. To designerska gazeta, która prowadzi czytelnika po obszarach designu, architektury i idei w nowoczesnym biznesie, kulturze i szeroko rozumianym lifestyle’u. 56 stron w nakładzie minimalnym 30 tys. egzemplarzy dostępne będzie w całym kraju. Pierwszy numer jest bezpłatny, kolejny w cenie 5 złotych, ukaże się w grudniu br.
Jak czytamy na stronie wydawcy, „multimedialnie, blisko odbiorcy będziemy pokazywać utalentowanych Polaków i ciekawych twórców ze świata. W domu, w drodze do pracy (emisja w City Info TV w warszawskim metrze), w podróży (dystrybucja w PKP InterCity), w czasie wolnym (w restauracjach, kawiarniach, księgarniach), na papierze, w telefonie, na tablecie”. – Chcemy być łatwo dostępną platformą komunikacyjną. Futu jest na wyciągnięcie ręki, wystarczy po nie sięgnąć – wyjaśnia Damian Bieniek dyrektor zarządzający.
– Naszą gazetę drukujemy na papierze z recyklingu, w dużym nakładzie, dziesięć razy w roku. To istotny walor. Nie limitujemy już naszej myśli tylko do wybranych odbiorców, wierząc, że dziś jest nas dużo więcej – mówi wydawca i dyrektor kreatywny, Wojtek Ponikowski.
Redaktor naczelną magazynu jest Martyna Bednarska-Ćwiek.
(na podstawie informacji Futu.pl)