W czwartek 27 września br. do kiosków trafi nowy numer magazynu „Forbes” z odświeżoną szatą graficzną i nowymi rubrykami. Ponadto, w wydaniu październikowym pojawią się aż trzy dodatki, w tym nowy dodatek lifestylowy dla mężczyzn „Quality Men”, przygotowany we współpracy z magazynem TopGear.
Zmiany szaty graficznej magazynu Forbes objęły między innymi sposób prezentowania felietonów – od październikowego numeru każdy z felietonistów zyskał odrębną kolumnę, której layout zaprojektowano specjalnie dla tej formy tekstów. W magazynie pojawiło się również dużo nowoczesnych infografik i niedużych ilustracji, które poszerzają treść artykułów i podsumowują ich najważniejsze tezy. Kolejną zmianą jest niestandardowy sposób projektowania tytułów w wybranych materiałach i wprowadzenie dużych zdjęć, zajmujących dwie kolumny magazynu.
Forbes zyskał również nowe rubryki – oprócz odrębnych kolumn felietonistów w magazynie pojawił się dział Historia. W październikowym numerze Forbes przybliża czarne karty z historii banków, poczynając od działalności XIX-wiecznych spekulantów, przez kryzys z 1929 roku, aż po udział banków w fałszowaniu greckich statystyk budżetowych.
– Mamy świadomość prawie stuletniej historii tytułu, w której zapisujemy nowe karty. Pamiętamy o tradycji, a jednocześnie chcemy robić pismo na wskroś nowoczesne, odpowiadające współczesnym trendom i zgodne z oczekiwaniami czytelników – mówi Kazimierz Krupa, redaktor naczelny magazynu „Forbes”.
Najnowszy „Forbes” po raz pierwszy ukazuje się z 56-stronicowym dodatkiem „Quality Men” – przewodnikiem po przedmiotach stworzonych dla nowoczesnego mężczyzny. Czytelnicy znajdą w nim propozycje ubrań, butów i dodatków najmodniejszych w jesiennym sezonie, a także przegląd ekskluzywnych zegarków i rekomendacje męskich kosmetyków. Mężczyzn dbających o kondycję zainteresują rubryki o bieganiu i zdrowym odżywianiu. „Quality Men” podpowiada również, które ośrodki SPA w Polsce mają ofertę specjalnie dla mężczyzn i jakie techno-gadżety przydają się najczęściej w podróży.
Do „Forbesa” dołączone zostaną jeszcze dwa dodatki, każdy w formie odrębnego zeszytu. Pierwszy z nich – liczący 36 stron dodatek „KTO JEST KIM w polskiej bankowości 2012” – skupia się na kondycji polskiego rynku bankowego, podsumowaniu ostatnich zmian personalnych i trendów w bankowości. Kolejny z dodatków – „Pieniądze na zdrowie”, opracowany we współpracy z grupą LUX MED – dotyczy rynku usług medycznych w Polsce. W raporcie znalazły się artykuły o nowych inwestycjach w sektorze medycznym, ubezpieczeniach zdrowotnych, prywatyzacji szpitali i publicznym systemie ochrony zdrowia. Dodatek zawiera 16 stron.
Październikowy „Forbes” z trzema dodatkami kosztować będzie 11,90 zł.
(na podstawie informacji Ringier Axel Springer)