Magazyn „ELLE” (BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.) jest pierwszym pismem o modzie, jaki ukazał się na polskim rynku. Pierwszy numer pojawił się 25 lat temu, a w marcowym wydaniu w sesji zdjęciowej redakcja przypomina 11 kobiet, które miały wpływ na tworzenie pisma.
W jubileuszowym numerze na okładce znalazła się modelka Cleo Ćwiek w sesji autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika, a dla czytelniczek przygotowano przewodnik po trendach wiosna-lato 2019, dotyczące wzorów, kolorów, akcesoriów, tendencji w makijażu, fryzurach oraz w pielęgnacji.
Miesięcznik ukazał się w trzech mutacjach cenowych:
- wydanie podstawowe (c. 9,99 zł)
- wydanie z voucherem TIDAL na 3 miesiące (c. 13,99 zł)
- wydanie z jednym z trzech dodatków: olejek NUXE, mini rękawiczka do demakijażu lub woda termalna AVENE (c. 12,99 zł)
Jubileuszowe „ELLE” jest w sprzedaży od środy, 6-ego lutego.