„Dobre Rady” pozostały liderem

W maju br. prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży – informuje serwis Wirtualne Media powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem zestawienia pozostały „Dobre Rady”.

Według danych ZKDP sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w maju br. wyniosła 407 133 egz. po spadku względem maja ub.r. o 9,36 proc.

Z czwartego na drugie miejsce awansowała „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała wynik sprzedażowy na poziomie 368 383 egz. po wzroście o 8,26 proc. i jest to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z pozycji drugiej na trzecią spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 360 563 egz., a strata – 13,32 proc.

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.