Drugi rok z rzędu „Newsweek Polska” zdobył nagrodę „Bestseller Empiku” w kategorii tygodników.
W plebiscycie „Bestseller Empiku” o zwycięstwach w poszczególnych kategoriach decydują klienci, którzy oddają swoje głosy dokonując zakupów w blisko dwustu salonach Empik w całej Polsce oraz w sklepie internetowym. „Newsweek Polska” po raz drugi zwyciężył w kategorii tygodników, pokonując inne popularne tytuły.
– Bestsellery Empiku to dla nas szczególna nagroda, bo przyznają ją nasi czytelnicy. To Oni co tydzień kupując Newsweek w salonach Empiku, oddają na niego swój głos. Dlatego przy tej okazji szczególnie serdecznie dziękujemy czytelnikom za to, że są z nami – mówi Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający „Newsweek Polska”.
Statuetki Bestseller Empiku 2013 zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie. Nagrodę dla „Newsweeka” odebrali: redaktor naczelny tygodnika – Tomasz Lis oraz dyrektor zarządzający marką – Dariusz Zieliński.
(Na podstawie informacji Ringier Axel Springer Polska)
Na zdjęciu: redaktor naczelny „Newsweeka” Tomasz Lis podczas gali wręczenia statuetek Bestseller Empiku
Fot. Ringier Axel Springer Polska