Wydawnictwo Bauer kupiło prawa do wydawania tytułu „Olivia” od Marquard Media Polska. To już druga w tym roku, po zakupie „Naj Magazyn” od G+J, inwestycja Bauera w segment poradników kobiecych.
W najbliższych tygodniach zostanie opracowana strategia pozycjonowania obu tytułów na rynku poradników, przede wszystkim w ramach portfolio Bauera.
Zarówno „Naj Magazyn”, jak i „Olivia” przejdą proces rewitalizacji wsparty działaniami promocyjnymi. Zależy nam na stworzeniu platformy silnych i komplementarnych magazynów poradniczych w ramach Wydawnictwa Bauer, która obejmowałaby jak najszerszy krąg czytelniczek, a jednocześnie stanowiła unikalną ofertę dla reklamodawców. Sukcesy sprzedażowe i ekonomiczne Świata „Kobiety”, „Kobiety i Życie” oraz „Tiny” utwierdzają nas w słuszności obranej strategii rozwoju – powiedział Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer.
Źródło: Bauer Media