Magazyn „LEGO Ninjago. Master of Spinjitzu”, publikacja dedykowana dzieciom w wieku szkolnym, błyskawicznie podbiła serca młodych czytelników. Magazyn kupowany przez miłośników kultowego brandu LEGO, wydawany przez Media Service Zawada, w marcu 2015 odnotował sprzedaż na poziomie 93%. Z nakładu 59 773 egz. sprzedało się 55 521 egz.
Nowość na rynku Wydanie Specjalne LEGO Chima, które ukazało się 18 maja, także odnosi sukcesy. Jeden z czołowych dystrybutorów wskazuje sprzedaż po miesiącu od debiutu na poziomie 90%.
Wskazując autorów najlepszych wyników w rankingu sprzedaży magazynów dla dzieci, nie można pominąć wieloletniego lidera – magazynu „Scooby-Doo!”, który ponownie zajął pierwsze miejsce wśród czasopism skierowanych do grupy ALL.*
*Źródło: dane ZKDP za marzec 2015, średni nakład i średnia sprzedaż ogółem