Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy większość magazynów motoryzacyjnych zanotowała w listopadzie ub.r. spadki sprzedaży – informują Wirtualne Media. Liderem wśród tygodników był „Motor”, a wśród miesięczników „Top Gear”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika „Motor” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2010 roku wyniosło 103 880 egz., co oznacza wzrost o 5,26 proc. względem listopada 2009 r. Tygodnik „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zajął natomiast miejsce drugie (rok wcześniej to on liderował) i miał wynik na poziomie 99 203 egz., notując spadek o 2,82 proc.
Trzecim najpopularniejszym magazynem motoryzacyjnym i jednocześnie najchętniej kupowanym miesięcznikiem o tej tematyce był wydawany przez Grupę Burda „Top Gear”. Miał on w jedenastym miesiącu ub.r. rozpowszechnienie płatne razem wynoszące 55 703 egz. Zanotował tym samym spadek o 6,87 proc.
Źródło: Wirtualne Media