28 stycznia 2011 r. na rynek trafi „DYou” (czytaj: di ju) – nowoczesny magazyn lifestylowy na licencji Disneya. Miesięcznik jest w ofercie saloników prasowych Kolportera.
„DYou – dla Ciebie”, z layoutem nawiązującym do grafiki stron internetowych, to pismo dla otwartych i ciekawych świata dziewczyn w wieku od 10 do 15 lat. Młode czytelniczki znajdą na 64 stronach wyjątkowe wywiady z ulubionymi gwiazdami młodego pokolenia, reportaże z koncertów i planów filmowych, ciekawostki i plotki ze świata celebrytów.
Świat dziewczyn to przede wszystkim one same, dlatego ważną część pisma stanowią reportaże o młodych ludziach z pasją i trendach wśród młodzieży na świecie. W pierwszym numerze czytelniczki poznają nastoletnie bloggerki, które stały się wyroczniami mody i stylu wśród swoich rówieśników, ale w ich głos wsłuchują się uważnie światowej sławy styliści i dziennikarze piszący o modzie.
Redakcja magazynu testuje i opisuje wszelkie nowinki rynkowe od ubrań i kosmetyków poczynając, a na grach komputerowych i sprzęcie sportowym kończąc.
„DYou” to również rozrywka, czyli psychozabawy, testy i quizy oraz zabawny komiks z uroczym bohaterem.Każdy numer pisma ukaże się prezentem – w numerze pierwszym jest to torebka na karnawał.
Cena miesięcznika – 7,99 zł.
(na podstawie informacji Egmont Polska)