Spotkaniem w Kielcach 26 stycznia 2011 r. magazyn „Forbes” rozpoczął trzecią już edycję spotkań regionalnych z laureatami rankingu Diamenty Forbesa. Wśród wyróżnionych za rozwiązania marketingowe i organizacyjne znalazł się Kolporter Holding. Tego dnia na rynku pojawił się także specjalny 138-stronnicowy katalog „Diamenty Forbesa 2011” dołączony do lutowego „Forbesa”.
Dodatek zawiera pełną listę laureatów, opisuje kondycję przedsiębiorstw w każdym z województw, jak również zawiera wskazówki w zakresie budowy wartości firm.
Diamenty Forbesa to ranking firm, które w ciągu ostatnich trzech lat najdynamiczniej budowały swoją wartość. Firmy dzielone są wg wielkości rocznych przychodów na trzy kategorie 5-50, 50-250 i pow. 250 mln. zł. Wskaźnik obliczany jest szwajcarską metodą wyceny opracowaną przez wywiadownię Dun&Bradstreet.
Od stycznia do czerwca br. redaktor naczelny „Forbesa” w towarzystwie Partnerów DIAMENTÓW 2011 odwiedzi szesnaście miast wojewódzkich. Motywem przewodnim w tym roku jest budowa wartości firmy poprzez optymalizację kosztów zarządzania.
– Na liście Diamentów opublikowanej przez Forbesa w 2009 roku znalazły się te firmy, które najlepiej wykorzystały czas koniunktury. Kolejna jej edycja pokazała, kto z powodzeniem poradził sobie z pierwszą falą gospodarczego spowolnienia. Aktualny ranking Forbesa jest obrazem polskiej gospodarki okresu spowolnienia – mówi Jacek Pochłopień, zastępca redaktora naczelnego „Forbes.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska