Nowe, zmienione i odświeżone wydanie miesięcznika „Claudia” (nr 5/2021, wyd. Burda Media Polska) trafi na rynek w środę 14 kwietnia br. Magazyn liczy 124 strony + 56 stron SZALEŃSTWA ZAKUPÓW (kupony rabatowe). Cena 4,49 zł.
„Claudia” będzie dostępna również z dodatkami: bazą pod makijaż AA Wings of Color (do wyboru), cena 9,99 zł, oraz szamponem lub odżywką L’biotica India, cena 9,98 zł.
„Claudia” odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną. Magazyn jest podzielony na kilka wyraźnych sekcji: Moda, Sztuka życia, Kultura, Uroda, Mój dom, Zdrowie, Podróże. Jednym z najważniejszych działów jest teraz – Sztuka Życia. Publikowane są w nim artykuły dotyczące psychologii, samorozwoju i pracy. Teksty odpowiadają na pytania, jak sobie radzić w zmieniającym się świecie. Czytelniczki znajdą w nich zrozumienie i wsparcie w życiowych sprawach.
W magazynie pojawi się reportaż na aktualny temat dotyczący kobiet, a także więcej wywiadów z interesującymi osobowościami. Z „Claudią” rozpoczynają współpracę nowi felietoniści, m.in.: pisarz Wojciech Chmielarz i coach Joanna Chmura. Magazyn kontynuuje wieloletnią akcję „Metamorfozy czytelniczek”.