„Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „Chwila dla Ciebie” to najpopularniejsze tygodniki w Polsce – takie są wyniki badań PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizowanych przez Instytut Millward Brown SMG/KRC. Dane opublikował serwis Mediarun.pl.
W okresie od maja do października br. czytanie „Tele Tygodnia” deklarowało 34,15 proc. Polaków. Na drugim miejscu w rankingu czytelnictwa uplasowało się „Życie na Gorąco” – 18,73 proc. respondentów, a na trzecim „Chwila dla Ciebie” – 14,76 proc.
Czytanie „Angory” deklarowało 11,47 proc. Polaków, „Newsweeka” – 9,10 proc., „Gali” – 8,24 proc., „Auto Świata” – 7,79 proc., Polityki – 7,23 proc.
Więcej: Mediarun.pl