Tygodniki opinii zyskują

Cztery tygodniki opinii zanotowały we wrześniu br. wzrost sprzedaży. Liderem pozostaje „Polityka” – informuje portal Press.pl powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

We wrześniu  średnie rozpowszechnianie płatne razem „Polityki” wynosiło 144 842 egz. To wzrost o 2 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r.

Dalej są: „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 121 992 egz. (wzrost o 8 proc.), „Wprost” (AWR „Wprost”) – 118 762 egz. (wzrost o 32 proc.), „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 64 959 egz. (wzrost o 160 proc.), „Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój) – 47 059 egz. (spadek o 11 proc.), „Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 22 414 egz. (minimalny spadek – 0,1 proc.).

Źródło: Press.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.