Miesięcznik „Film” od listopada 2010 r. czekają zmiany. Pojawią się zdjęcia z planów i kadry filmowe na okładce, bardziej przejrzysty będzie layout, bardziej czytelna czcionka, weselsza kolorystyka. Zmieni się też dział aktualności oraz dział recenzji.
Zmiany mają unowocześnić wizerunek pisma, które ukazuje się od 1946 r. i jest dzisiaj najstarszym w Polsce (obok „Przekroju”) pismem poświęconym kulturze i jedynym obecnie masowym pismem poświęconym filmowi.
– Zmiany na okładce i wewnątrz magazynu mają służyć nie tylko unowocześnieniu pisma, ale przede wszystkim podkreśleniu jego gorącego, wręcz „depeszowego” jak na miesięcznik, temperamentu. Są też wyrazem wyjątkowej wagi, jaką „Film” przykłada do rzetelnego budowania image’u pisma – mówi o zmianach redaktor naczelny, Jacek Rakowiecki.
Obecne zmiany są odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagającego czytelnika, który od magazynu oczekuje czytelności, przejrzystości i dużej porcji atrakcyjnie przekazywanych informacji.
Autorem zmian szaty graficznej FILMU jest dyrektor artystyczny magazynu, Marek Trojanowski, który tworzył również jej obecną wersję.
Źródło: Media Point Group