Tygodnik „Motor”, którego wydawcą jest Bauer, umocnił pozycję lidera w segmencie czasopism motoryzacyjnych. W pierwszym półroczu br. zanotował wzrost średniego rozpowszechniania płatnego razem, osiągając wynik 106 404 egzemplarzy. To wzrost blisko o 3 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2009 roku.
W tym samym okresie drugi w segmencie tygodnik motoryzacyjny „Auto Świat” zanotował spadek o 9 proc – wynik 100 294 egz. Na trzecim miejscu najpopularniejszych magaznów motoryzacyjnych jest miesięcznik „Top Gear” (Grupa Burda), który miał rozpowszechnienie płatne razem wynoszące 68 463 egz. To spadek o 17,98 proc.
Jak podaje wydawnictwo Bauer, wzrosły przychody reklamowe tygodnika „Motor” – o 6 procent w ciągu ośmiu miesięcy br. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Źródło: Bauer Media, Wirtualnemedia.pl