Wydawnictwo Egmont wprowadza jesienią na rynek prasowy kolejne tytuły, nawiązujące do filmowych przebojów: magazyn „Camp Rock2: Wielki finał” oraz miesięczniki „Toy Story” i „Stacyjkowo”.
Disneyowską produkcję Camp Rock uwielbiają nastolatki na całym świecie. W Polsce film podbił ich serca we wrześniu 2008 roku – obejrzało go wówczas 660 000 widzów. Fani oczekują na premierę telewizyjną drugiej jego części – „Camp Rock2: Wielki finał”. Z myślą o nich Egmont przygotował magazyn w całości poświęcony filmowi, bohaterom i aktorom odgrywającym główne role. Znajdą się w nim informacje zakulisowe o filmie, ciekawostki z życia muzyków, zdjęcia, wypowiedzi aktorów. Młodzież marząca o karierze w muzycznym świecie otrzyma wskazówki, w jaki sposób stworzyć prawdziwy przebój. Atrakcję stanowi konkurs, w którym główną nagrodą jest gitara z autografem samej Demi Lovato! Nastolatki podążające za nowinkami ze świata Show biznesu nie mogą przejść obojętnie obok tego magazynu. Do pisma dołączony jest arkusz naklejek związanych z filmem. Cena pisma „Camp Rock2: Wielki finał” – 6, 99 zł.
Miesięcznik „Toy Story” przeznaczony jest dla chłopców w wieku od 4 do 7 lat. Znajdują się w nim komiksowe historie opowiadające o przygodach z tajemnego życia zabawek. W piśmie obok komiksowych opowieści są kolorowanki, zagadki, ćwiczenia, konkursy i plakat. Dział ‘ciekawostek’ zaspokoi wszystkie spragnione wiedzy maluchy – w pierwszym numerze przeczytają w nim o wyprawie na księżyc. Do każdego numeru dołączony jest gadżet ze świata „Toy Story”, w pierwszym jest to laserowy strzelacz Buzza.
Miesięcznik „Stacyjkowo” przeznaczony jest dla chłopców w wieku od 3 do 6 lat. Bohaterami opowieści są trzy sympatyczne lokomotywy: Bruno, Koko i Wilson – mieszkańcy bajecznie kolorowego Stacyjkowa. Każde z nich obdarzone jest cechami ludzkimi, dzięki czemu łatwo się z nimi identyfikować. Magazyn przygotowywany jest na podstawie popularnej bajki prezentowanej obecnie w 137 kanałach telewizyjnych na całym świecie.
W piśmie „Stacyjkowo” czytelnicy znajdą ciekawe opowieści i rozmaite zabawy – labirynty, kolorowanki, zagadki i wspaniałe konkursy z nagrodami! Ciekawostką jest specjalnie przygotowywana strona na temat historii kolejek. Pokazywane na niej będą starodawne parowozy i nowoczesne lokomotywy elektryczne. Do każdego numeru dołączony jest prezent – markowa zabawka. Trzy pierwsze wydania utworzą mini kolekcję – do miesięcznika będą bowiem dodane kolejne modele trzech głównych bohaterów z ciekawymi dodatkami.
Cena egzemplarza z zabawką 6,50 zł.