Pisma o autach zyskują i tracą

Portal Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, podał wyniki sprzedaży czasopism z segmentu prasy motoryzacyjnej w maju 2010 r. Sześć tytułów zanotowało wzrosty, a pozostała piątka dotknięta została spadkami.

 

Liderem jest tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło w maju br. 109 214 egz., co oznacza wzrost  22,7 proc. względem maja ub. r. Zajmujący drugie miejsce wśród tygodników „Auto Świat” (Axel Springer Polska) miał z kolei wynik na poziomie 97 156 egz. (spadek o 7 proc.).

Trzeci najpopularniejszy tytuł motoryzacyjny i jednocześnie najchętniej kupowany miesięcznik o tej tematyce, czyli „Top Gear” (Grupa Burda) w maju odnotował rozpowszechnienie płatne razem wynoszące 60 565 egz. Oznacza to jednak spadek o 24,5 proc.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.