Kwietniowe wydanie magazynu „Grazia” sprzeda się według prognoz wydawcy w liczbie 130 tysięcy egzemplarzy. To najwyższa sprzedaż od czasu zmiany częstotliwości „Grazii” na miesięczną, czyli od maja ub. roku.
W kwietniowym wydaniu magazynu pojawiła się kolejna edycja NAJWIĘKSZEJ AKCJI RABATOWEJ W POLSCE „STYLOWE ZAKUPY”, podczas której czytelniczki otrzymały kupony rabatowe na zniżki aż do 60% na najnowsze kolekcje wiosna-lato 2016. Do współpracy przystąpiło ponad 390 firm, co dla czytelniczek oznacza ponad 12 000 sklepów w całej Polsce. Obecnie planowane są kolejne edycje tej akcji doskonale wpisującej się w strategie pozycjonowania „Grazii” jako eksperta w dziedzinie mody.
W pierwszym kwartale br. „Grazia” odnotowała znaczny wzrost przychodów reklamowych netto i podwoiła liczbę aktywnych klientów w stosunku do tego samego okresu 2015 r.
Źródło: Bauer Media