Propozycje mody imprezowej i domowej, sposoby na samodzielne przerobienie legginsów, szalika-komina i czapki, porady dotyczące studiów za granicą oraz kupony rabatowe do ponad 800 sklepów – to wszystko znalazło się w najnowszym numerze „Avanteen”, który jest już w sprzedaży. W prezencie dla czytelników razem z wydaniem dostępny jest dwustronny, podpisany plakat Dawida Kwiatkowskiego, który jest również bohaterem sesji okładkowej numeru.
Tematem numeru czwartego wydania „Avanteen” jest własna marka modowa – redakcja odkrywa sekrety sukcesu młodych polskich projektantów i doradza, jak stworzyć własną markę ubrań. Czytelnicy dowiedzą się, jak rozsądnie robić zakupy, czego nie wypada przegapić wśród wydarzeń kulturalnych oraz jakie są najpopularniejsze na Instagramie trenerki fitness.
Redakcja pisma prezentuje porady makijażowe na imprezę, kosmetyki z brokatem, przegląd i test pudrów w kamieniu i kremów zimowych, a także przepisy na peelingi z ziaren. Czytelnicy dowiedzą się, jak skutecznie schudnąć oraz jak przygotować mięśnie do sezonu narciarskiego.
Czytelnicy „Avanteen” mogą również wziąć udział w konkursie „I Ty możesz zostać modelem/modelką”, w którym do wygrania są perfumy oraz sesja zdjęciowa w „Avanteen” dla trzech osób.
„Avanteen” zachęca również czytelników do skorzystania z ponad 800 kuponów rabatowych ze zniżką do -80% na ubrania i jedzenie oraz na bilety do kin sieci Helios w całej Polsce.
Najnowsze wydanie „Avanteen” ukazało się w cenie 2,99 zł. Numer jest dostępny także w wersji z dodatkiem – tatuażem, biżuterią do ciała lub lakierem do paznokci marki Silcare (cena magazynu z dodatkiem – 6,99 zł).
„Avanteen” to jedyny w Polsce magazyn lifestyle’owo-shoppingowy dla młodzieży w wieku 11-19 lat, poświęcony zwłaszcza modzie i urodzie. Proponuje inspiracje i stylizacje oraz wybór z sklepowej oferty ubrań i dodatków. Część pisma poświęcona urodzie zawiera praktyczne porady dotyczące pielęgnacji cery, wykonania manikiuru i stylizacji fryzur oraz propozycje kosmetyków. Materiały z sesji zdjęciowych wzbogacone są o nagrania backstage, które można oglądać na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Viuu. Magazyn uzupełnia portfolio czasopism Agory o ofertę skierowaną do młodego odbiorcy i poszerza markę shoppingową „Avanti”. Pierwszy numer „Avanteen” ukazał się w czerwcu 2014 r.
(na podstawie informacji Agory)