Mężczyźni sukcesu, mieszkańcy dużych miast, świadomi swojego stylu – to do nich Wydawnictwo Burda kieruje pierwszy numer magazynu „ELLE Man”, który zadebiutuje na rynku 21 października.
– Polskie „ELLE” jest biblią mody dla kobiet, natomiast „ELLE Man” chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn. Społeczność „ELLE” to dynamiczne, młode kobiety świadome swoich potrzeb i oczekiwań. Społeczność „ELLE” to także coraz bardziej świadomi mężczyźni. Mężczyźni, którzy mają dobry gust, interesują się modą, nowymi trendami i widzą, że „ELLE” to część ich świata” – mówi Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.
Polskie „ELLE” jest na rynku od 21 lat. Przez ten czas istotnie wpływało na to, jak Polki myślą o modzie i stylu życia.
– Dziś z marki, która kiedyś była oknem na świat, przekształca się w ambasadora polskiej zmiany. Zmiany świadomości mody, kultury i stylu życia. Nie tylko Polek, lecz także wszystkich Polaków! Przez te ponad dwie dekady mężczyźni w Polsce stali się znacznie wrażliwsi na to, jak wyglądają, w co są ubrani, jak i czym pachną, jakie noszą okulary, buty i zegarki. Teraz „ELLE” jako ekspert w dziedzinie światowych trendów będzie także ich przewodnikiem – dodaje Michał Helman.
Na okładkę pierwszego polskiego numeru redakcja zaprosiła Marcina Dorocińskiego, rewelacyjnego aktora, który dla wielu jest nowym symbolem męskości. O tym, jak udaje mu się nie zwariować i pozostać sobą w świecie show-biznesu, opowiada w rozmowie z Krzysztofem Kwiatkowskim.
„ELLE Man” to także spotkania z wieloma świetnymi mężczyznami, którzy dzielą się z nami swoimi pasjami. Magazyn chce inspirować mężczyzn do ciekawszego życia. Na wielu polach. Pisze o relacjach z najbliższymi, proponuje ściągę z męskiej pielęgnacji, radzi, jak wybrać idealne perfumy i gdzie się modnie ostrzyc.
(na podstawie informacji Burda Media)