Polska Press Grupa odświeża szatę graficzną dodatków telewizyjnych. „Tele Magazyn”, „Tele Program” i „TV Przewodnik” zmieniają winiety, layout okładki oraz stron listingowych i magazynowych. Wprowadzane zmiany nadają dodatkom nowoczesny wygląd, a dodatkowe treści wzbogacają magazyny od strony redakcyjnej.
W piątek 25 września br. trzy dodatki telewizyjne Polska Press Grupy – „Tele Magazyn”, „Tele Program” i „TV Przewodnik” – ukazały się w nowej, odświeżonej szacie graficznej.
– Nasze dodatki telewizyjne docierają do ponad trzech milionów czytelników. Nowy layout oraz dodatkowe treści to nasza odpowiedź na potrzeby zarówno czytelników jak i reklamodawców. W nowej makiecie zachowaliśmy te elementy nawigacyjne, które naszym czytelnikom ułatwiają korzystanie z dodatków – np. kolorystykę dni i programów, odnośniki do omówień i rekomendacje najciekawszych pozycji – mówi Izabela Marciniak, dyrektor wydawnicza Polska Press Grupy, odpowiedzialna za segment dodatków telewizyjnych.
Winiety dodatków są powiększone, a nowoczesna typografia i wyrazista kolorystyka współgrająca z postacią okładkową, nadają magazynom dynamiczny i spójny charakter. W części redakcyjnej dodatków pojawiły się nowe formy dziennikarskie, m.in. ciekawostki z życia gwiazd, wywiady, relacje z planów filmowych i serialowych, więcej sportu.
Za projekt nowych dodatków telewizyjnych odpowiada zespół graficzny pod kierownictwem Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Polska Press Grupy.
Źródło: Polska Press Grupa