Tendencja spadkowa nie ominęła magazynów komputerowych i o grach komputerowych – większość z nich miała w kwietniu br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej.
Jak podaje portal Wirtualnemedia, opierając się na danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, liderem sprzedaży w tym segmencie czasopism jest miesięcznik o grach „CD Action” (Wydawnictwo Bauer), który miał w kwietniu br. rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 92 070 egz., czyli o 11,1 proc. mniejsze niż w kwietniu 2009 r.
Drugie miejsce przypadło magazynowi komputerowemu „PC World” (IDG Poland). Jego wynik to 88 040 egz., co oznacza, że zanotował on wzrost aż o 96 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub. r. Na ten dobry wynik wpływ mogła mieć jednak niższa cena – wydanie kwietniowe tego pisma ukazało się w cenie 9,90 zł, podczas gdy wcześniej tytuł kosztował 19,90 zł.
Na trzecim miejscu znalazł się miesięcznik „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 85 037 egz. – spadek sprzedaży o 16,3 proc.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl