Nowoczesna szata graficzna, nowi autorzy, ciekawe rubryki, jeszcze więcej treści – to wszystko pojawiło się w odświeżonym i poszerzonym wydaniu magazynu „Dziecko”. Numer jest na rynku od 7 maja br., można go kupić z książeczką z naklejkami dla malucha, a czytelnicy znajdą w nim również kupony rabatowe.
– „Dziecko” to pismo dla rodziców świadomych, myślących, inwestujących w relację z dzieckiem i potrafiących się nią cieszyć. Wiemy, że szukają w naszym piśmie dobrych, rzetelnych tekstów, które pomogą im odnaleźć się w zalewie sprzecznych informacji. A także złapać oddech i wywołać uśmiech. Dzięki zmianom chcieliśmy jeszcze lepiej dopasować się do ich oczekiwań – mówi Joanna Szulc, redaktor naczelna „Dziecka”.
Od czerwcowego wydania „Dziecka” miesięcznik wzbogacił się o nowe działy: „Wychowanie”, który wspiera rodziców w rozwiązywaniu codziennych problemów, dział „Do poczytania”, w którym czytelnicy znajdą wywiady ze specjalistami, reportaże, prawdziwe historie, inspirujące cytaty oraz spojrzenie na wychowanie dzieci w różnych krajach i kulturach oraz dział „Moda”, w którym redakcja proponuje atrakcyjne i przystępne cenowo ubrania dla najmłodszych;. Nowością są rubryki: „Okiem taty” – o męskim spojrzeniu na rodzicielstwo, „Dzieci mnie inspirują” – prezentująca ciekawych twórców i animatorów życia, „Przestrzeń dla dziecka” – z poradami wnętrzarskimi, czy „Testujemy” – gdzie rodzice sprawdzają produkty dla dzieci i rodzin. Na łamach magazynu jest miejsce na kontrowersyjne tematy (w pierwszym wydaniu: cesarskie cięcie na życzenie), autorskie prace świetnych ilustratorów (Daniel de Latour, Hanna Pyrzyńska), felieton pisarza i taty – Mikołaja Łozińskiego, teksty popularnych blogerek (wśród nich Patrycja Wnorowska polecająca sprawdzone przepisy dla alergików i Kamila Ludwikowska – lekarka i mama bliźniaczek). Jest także dział dla rodziców oczekujących na narodziny dziecka oraz część dla mam, które po porodzie nadal chcą się czuć dobrze w swoim ciele.
Nowe treści zostały zaprezentowane w odmienionej, nowoczesnej szacie graficznej, z dużą liczbą pięknych zdjęć i stylizacji. Zmianę makiety oraz szaty graficznej miesięcznika przygotowała Marta Staniszewska, kierownik artystyczny pisma.
Tematem numeru czerwcowego „Dziecka” są współcześni ojcowie – wyzwania, przed którymi stoją i sukcesy, które odnoszą. W numerze znalazły się również propozycje spędzenia wakacji na kempingu, pomysły na zabawy na świeżym powietrzu czy podpowiedzi, jak zachęcić dzieci do jedzenia warzyw. Rodzice dowiedzą się, jak sprawić, by niemowlę lepiej spało, poznają prawdy i mity na temat odporności, dowiedzą się, jaki krem przeciwsłoneczny jest najlepszy zdaniem mam i sprawdzą, jak i po co dozować dziecku korzystanie z elektronicznych gadżetów. W tym numerze redakcja sprawdzi także, jak długo należy karmić piersią oraz czy we Francji dzieci naprawdę nie grymaszą.
Nowe, odmienione wydanie „Dziecka” ukazało się w punktach sprzedaży prasy 7 maja br. w powiększonej objętości 140 stron i w nowym formacie 203 x 285 mm. Magazyn kosztuje 4,99 zł.
Specjalnie dla czytelników, z okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka, w numerze znalazły się kupony rabatowe, upoważniające do zniżek aż do 80% na zakupy w sklepach z artykułami dziecięcymi w całej Polsce. Kupony są również dostępne w wersji cyfrowej pisma. Akcja „Weekend zniżek” z miesięcznikiem „Dziecko” będzie trwała w dniach 16-17 maja br. i obejmie 649 sklepów na terenie całego kraju.
Źródło: Agora