Debiut dwumiesięcznika „Esquire Polska”

esquire 3 2015

Ukazał się pierwszy numer polskiej edycji „Esquire”. Na czele magazynu stanął Filip Niedenthal. Zapowiedź pojawienia się na rynku „Esquire”, dał już numer pilotażowy, który pojawił się w Polsce 2 grudnia 2014 roku i trafił do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców ze świata kultury, sztuki, mody. Polska edycja magazynu będzie się ukazywać w regularnej sprzedaży jako dwumiesięcznik.

Bohaterem pierwszego numeru „Esquire Polska” jest Dawid Ogrodnik. Oprócz wywiadów z inspirującymi osobowościami – Janem Englertem i Michaelem Cainem, w piśmie obecne są pogłębione teksty o sztuce, filmie, technologii, modzie i sporcie. W Polskiej edycji, znalazły się najbardziej charakterystyczne elementy Esquire, takie jak Man at His Best, czy ESQ&A. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki styl i instrukcja obsługi, czyli humorystyczny poradnik dla mężczyzn

„Esquire Polska” to 29 edycja słynnego na całym świecie ekskluzywnego magazynu dla mężczyzn, obecnego na rynku od 1933 roku.

(na podstawie informacji Marquard Media Polska)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.