27 lutego 2015 r. nastąpiło połączenie spółek Polskapresse i Media Regionalne. Fuzja zakończyła trwający od 2013 roku proces konsolidacji obu spółek. Polskapresse, która przejęła Media Regionalne, zmienia nazwę oraz logo. Nowa nazwa połączonych firm to Polska Press Sp. z o.o.
Grupa Polskapresse odświeża swoją markę wprowadzając nową, zmienioną nazwę oraz system identyfikacji wizualnej. Celem wprowadzenia nowej nazwy marki i logo jest ujednolicenie komunikacji w skali całej, powiększonej od fuzji grupy.
Nowa nazwa nawiązuje do tradycji z jakiej się wywodzimy oraz pokazuje, że jesteśmy dużą ogólnopolską grupą medialną, zapewniającą czytelnikom, użytkownikom i klientom nowoczesne produkty oraz najlepsze rozwiązania biznesowe. – mówi Dorota Stanek, prezes Polska Press Grupy. – Chcemy, aby rebranding przyczynił się do większej rozpoznawalności marki korporacyjnej i podkreślał naszą silną pozycję w całej Polsce, we wszystkich obszarach działalności.
Polska Press Grupa reprezentuje połączone portfolio dwóch spółek i jest największym w Polsce wydawcą mediów regionalnych i lokalnych, jej serwisy internetowe zajmują 10. pozycję wśród największych graczy w polskim Internecie (Megapanel PBI/ Gemius, 12.2014). Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, ponad 100 tygodników lokalnych oraz kilkudziesięciu internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych, jak również właścicielem 8 drukarni – w Białymstoku, Łodzi, Koszalinie, Poznaniu, Sosnowcu, Tarnobrzegu, Warszawie i Wrocławiu.
Źródło: Polska Press Grupa