„LEGO Ninjago” – nowość na rynku

Ninjago

Magazyn „LEGO Ninjago to magazyn dla wielbicieli przygód czterech przyjaciół ninja i mistrza Senseia Wu, opartych na licencji LEGO. Nowy miesięcznik adresowany jest do chłopców w wieku 6-11 lat. Bardzo możliwe, że powtórzy sukces magazynu „Lego Chima”, flagowego magazynu dla chłopców w portfolio Media Service Zawada.

Dzięki zamieszczonym w magazynie „LEGO Ninjago™” komiksom czytelnik przeniesie się w świat niezwykłych przygód dzielnych ninja. Czytelnicy na 36 stronach znajdą wiele ciekawostek, plakat, gry i łamigłówki. Pierwszy numer „Lego Ninjago™” ukaże się w nakładzie 60 tys. egz. w cenie 9,99 zł, redaktorem prowadzącym jest Juliusz Łyskawa.

Do każdego numeru dołączona będzie figurka z limitowanej serii, dostępna wyłącznie z magazynem „LEGO Ninjago. Pierwszy numer magazynu ukazał się z figurką Red Ninja Kai.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.