Wywiad z gwiazdą numeru, działy z poradami modowymi i kulinarnymi, a także jeszcze więcej pomysłów „Zrób to sama!” – to nowości, które można znaleźć w drugim wydaniu „Avanteen”. Magazyn, który dziś ukazał się w sprzedaży, proponuje zwłaszcza młodym czytelniczkom najciekawsze inspiracje i stylizacje oraz wybór sklepowej oferty ubrań i dodatków.
– Drugi numer „Avanteen” zawiera wiele nowości, które wprowadziliśmy na prośbę samych czytelników. Od teraz w wydaniach będzie pojawiać się temat i gwiazda numeru, będziemy szerzej przedstawiać ciekawe zjawiska modowe, socjologiczne czy społeczne – mówi Agnieszka Rożewska, wydawca magazynu. – Rozwijamy też nagrania wideo „Avanteen” – dzięki materiałom z sesji zdjęciowych, a zwłaszcza poradnikom, które krok po kroku uczą np. jak przerobić trampki, jak zrobić dzianinową czapkę, czy też radzą, jak zamaskować mankamenty figury, możemy jeszcze lepiej pomóc naszym czytelnikom zadbać o atrakcyjny wygląd.
W nowym wydaniu „Avanteen” czytelnicy mogą znaleźć wywiad z gwiazdą numeru – Izą Lach, młodą i utalentowaną wokalistką, która współpracuje ze Snoop Doggiem, a 30 września br. wydała nową, czwartą już, płytę. Temat numeru jest street fashion – „Avanteen” opisuje ten styl w pigułce i wyjaśnia, jakie są korzenie mody ulicznej.
W poszerzonym dziale „Zrób to sama!” dostępne są poradniki, jak samodzielnie przerobić ubranie czy torebkę lub wykonać biżuterię; w nowej sekcji „Kuchnia” – przepisy na oczyszczające koktajle i smaczne przekąski na drugie śniadania, a w dziale z poradami modowymi – podpowiedzi, jak zamaskować niedoskonałości figury. Zainteresowane modelingiem dziewczyny mogą przeczytać rozmowę z modelką Kamilą Szczawińską, która opowiada o kulisach swojego zawodu. Natomiast na końcu magazynu znalazły się szczegółowe propozycje dedykowane chłopcom.
„Avanteen” przedstawia też wiele testów kosmetyków i wskazówek z zakresu stylizacji fryzur oraz wybór sklepowej oferty ubrań i dodatków. W numerze znalazły się m.in.: przegląd toreb do szkoły, butów, czapek oraz etui na iPada i telefon, testy kremów BB i szamponów do włosów przetłuszczających się, propozycje kosmetyków dla dziewczyny sportowej, rockowej i romantycznej.
Drugie wydanie „Avanteen” ukazało się w cenie 2,99 zł. Numer jest dostępny też w wersji z dodatkiem – zestawem dwóch żeli do ciała o zapachu Mint i Lemon marki Original Source lub zmywalnymi tatuażami lub naklejkami Sense & Body (cena magazynu z dodatkiem – 7,99 zł).
(na podstawie informacji Agory)