Na rynku ukazał się pierwszy numer tygodnika „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) w nowej szacie graficznej. Magazyn przeszedł gruntowną zmianę layoutu. Zmienił się również sposób redagowania i prezentowania treści dziennikarskich.
„Auto Świat” jest jednym z dłużej istniejących na rynku magazynów – ukazuje się od marca 1995 roku i niebawem będzie obchodzić swoje 20-lecie. Redakcja tygodnika zdecydowała się na kompletną zmianę grafiki – większe zdjęcia, odmieniona typografia, stosowanie ciekawych infografik zapewniają magazynowi nowoczesny wygląd, który wychodzi na przeciw gustom dzisiejszych czytelników.
– Dokonaliśmy bardzo gruntownych zmian nie tylko w szacie graficznej, ale również w sposobie redagowania i prezentacji treści dziennikarskich. Czytelnik otrzyma więcej informacji, ma większy wybór tematów, może liczyć na fachowe opinie i porady redakcji. Nadal w tygodniku dominują cztery główne działy: testy i porównania, samochody używane, porady i nowości motoryzacyjne. Dodatkowo co tydzień będziemy opisywać youngtimery – klasyczne modele, które cieszą się coraz większą popularnością. Stałą rubryką są też absurdy, które utrudniają życie kierowcom – mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny „Auto Świata”.
Głównym tematem okładkowym pierwszego zmodernizowanego wydania jest następna generacja BMW serii 5 – w nowym „Auto Świecie” znalazły się pierwsze nieoficjalne zdjęcia tego niemieckiego auta z segmentu premium.
Za projekt zmian graficznych odpowiadał Krzysztof Kubicki, dyrektor artystyczny tytułów motoryzacyjnych Ringier Axel Springer Polska.