W ostatnich miesiącach w informacjach dotyczących sprzedaży prasy w Polsce przewija się stały motyw: tendencja spadkowa. Nareszcie jednak jest jakaś odmiana. Jak podaje portal Wirtulanemedia.pl, większość miesięczników luksusowych i shoppingowych adresowanych do kobiet zanotowało w marcu br. wzrost sprzedaży.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, liderem rankingu pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 223 134 egz. i była niższa o 1 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku.
Na drugim miejscu – ze sprzedażą ogółem na poziomie 189 100 egz. – znalazł się „Avanti” (Agora), który w porównaniu do marca 2009 roku zanotował wzrost wynoszący 5 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie 168 928 egz. (w górę o 9 proc.).
Źródło: www.wirtualnemedia.pl