„Avanteen” to pismo dla dziewcząt i chłopców w wieku 11-19 lat poświęcone modzie i urodzie. Pierwszy numer nowego magazynu Agory ukaże się na rynku 3 czerwca 2014 r.
– Wykorzystaliśmy siłę marki „Avanti”, pierwszego polskiego magazynu shoppingowego, oraz najlepsze doświadczenia tego magazynu i kompetencje naszych redakcji, aby stworzyć pionierskie pismo na rynku polskim – magazyn shoppingowy dla młodzieży – mówi Agnieszka Rożewska, wydawca tytułu. – Liczymy, że uda nam się pozyskać zainteresowanie nowej grupy odbiorców i zaufanie reklamodawców. Zaprosiliśmy naszych czytelników do uczestniczenia w wyborze okładki „Avanteen” – została ona wyłoniona w głosowaniu online, w którym wzięło udział blisko 1000 internautów.
„Avanteen” proponuje inspiracje i stylizacje oraz wybór sklepowej oferty ubrań i dodatków. Część pisma poświęcona urodzie zawiera praktyczne porady dotyczące pielęgnacji cery, wykonania makijażu i stylizacji fryzur oraz propozycje kosmetyków. Materiały z sesji zdjęciowych wzbogacone są o nagrania backstage, które można oglądać na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Viuu. Pismo proponuje też konkurs SMS-owy z ciekawymi nagrodami oraz kupony zniżkowe, np. na zestawy barowe w kinach Helios.
– Zależało nam, aby zaoferować młodym czytelnikom ciekawe, inspirujące treści w nowoczesnej, dynamicznej formie. Dlatego w naszym magazynie dzieje się dużo pod względem wizualnym – śmiało wykorzystaliśmy kolor i różne elementy graficzne – powiedziała Magdalena Kacalak, redaktor naczelna magazynu.
Autorem makiety pisma jest Anna Przygodzka, kierownik artystyczna „Avanti”, a treści magazynu zostały przygotowane przez zespół redakcyjny czasopism Agory.
„Avanteen” ukaże się w formacie 175 x 230 mm, na papierze Galerie Brite 65 g, w objętości 100 stron i nakładzie 100 tys. egzemplarzy. Będzie kosztowało 2,99 zł. Pierwszy numer ukaże się z prezentem – żelem do ciała marki Original Source.
Nowy magazyn uzupełnia portfolio czasopism Agory o ofertę skierowaną do młodego odbiorcy i poszerza markę shoppingową „Avanti”. Wcześniej spółka wprowadziła z sukcesem na rynek „Wysokie Obcasy Extra”, które powstały w nawiązaniu do popularnego sobotniego magazynu „Gazety Wyborczej” oraz kwartalnik „Metro na szpilkach” bazujący na silnej marce bezpłatnego dziennika „Metro”.
Źródło: Agora