Luksusowym spada

Spadki sprzedaży notują praktycznie wszystkie rodzaje gazet i czasopism. Również miesięczniki luksusowe.

 

Jak podaje portal Wirualnemedia.pl, opierając się na danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w lutym 2010 r. spadek sprzedaży zanotowała większość miesięczników luksusowych i shoppingowych. . Największy z nich dotknął „Glamour”. W górę poszła sprzedaż „Twojego Stylu”, „Zwierciadła” i „In Style’a”.  Liderem rankingu pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w lutym  br. wyniosła 289 762 egz. i była wyższa o 9,9 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.