Utrzymuje się niedobra tendencja na rynku prasy. W I kwartale 2010 r. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich – wynika z raportu przygotowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje „Fakt (Axel Springer Polska). Sprzedaż tej gazety w I kwartale 2010 r. wyniosła 441 821 egz., czyli o 9,28 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2009 roku.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce „Gazety Wyborczej” (Agora) wyniosła w pierwszych trzech miesiącach br. 310 855 egz. Jest to wynik o 16,08 proc. słabszy niż rok wcześniej.
Na trzecim miejscu utrzymał się „Super Express” (Murator), który zmniejszył swoją sprzedaż o 12,17 proc. do 180 317 egz.
Źródło: www.wirtulanemedia.pl